San Francisco day 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu San Francisco day 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu

San Francisco day 2

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg American

21 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Een aanvulling op wat Vince geschreven heeft.

Het weer was prachtig en de sfeer uitstekend.
Nadat we inderdaad een aardige wandeling achter de rug hadden door Chinatown en naar de Fishermans Warf, mochten we nog een "klein"stukje wandelen. Deze wandeling kende vele pieken en dalen (letterlijk), want de wegen lopen hier zo heel vlak.
We kwamen aan bij een klein fietsverhuur zaakje en we namen zowat de gehele inventaris aan fietsen mee.
Vervolgens op weg naar de Golden Gate Bridge, na een prachtige route (met wat stops voor de nodige foto's en selfies) hebben we de wereldberoemde brug per fiets afgelegd.
Je kunt je voorstellen dat we niet de enigen waren, die op dat plan waren gekomen. Vele mensen steken deze brug te voet, op fiets of zoals Amerikanen dat graag doen per auto over.
Na de brug zijn we door gereden naar het stadje Sausalito. Onderweg had uitgerekend de jarige Peter pech met zijn fiets. De gehele trapper was van zijn fiets gevallen en heeft dus het laatste stuk moeten lopen.
Het idee was om met de pont over te gaan. Een aantal hebben dat gedaan en een aantal diehards hebben de tocht weer gefietst.
In een recordtijd werd de terugreis geslecht en ook hier hebben we menig hoogtemeters gemaakt.
Nadat de fietsen waren ingeleverd hebben we tocht terug naar het hotel weer te voet gedaan.
Conclusie vandaag:
zeer inspannend voor iedereen, veel gezien en indrukken opgedaan.
En wat mij betreft een geslaagde dag om op terug te kijken.

Morgen een logistieke dag.
De campers moeten opgehaald worden, de boodschappen moeten gedaan worden en de rit naar de eerste camping staat op het programma.
Voor nu welterusten.

American

Via deze blog kunt u de groep american-ICT volgen, deze groep bestaat uit de chauffeur van de camper Paul, Maikel , Vince, Robbin, Dennis en Wesley We proberen jullie "de thuisblijvers" iedere dag op de hoogte te houden van onze bevindingen, in en rond San Francisco.

Actief sinds 19 Nov. 2014