San Francisco day 4 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu San Francisco day 4 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu

San Francisco day 4

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg American

23 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Another day in San Francisco.
Vanmorgen was het weer vroeg dag.
Een aantal hadden het geweldige idee om vanmorgen te gaan hard te lopen.
Dat was op zich niet zo erg, maar om 6 u 's morgens is een ander verhaal.
Dus Dennis, Vince en Robbin bedankt.
Het gevolg was dat ik om 6.15 u onder de douche stond.
Maar gelukkig lagen we om 22.15 u al in bed, dus voldoende geslapen zou je zeggen.

Het weer was weer fantastisch en ik zat dus al vroeg aan de koffie.
Nu dacht ik dat we gisteren oploskoffie hadden gekocht, dus vol goede moed melk warm gemaakt en lekker roeren met die handel.
Helaas er loste niets op. Valt ook niet mee als je filterkoffie hebt gekocht.
Dus op zoek naar filters. De buren hadden geen suiker gekocht, dus ouderwets ruilhandel bedreven.

Het ontbijt hebben we heerlijk buiten gegeten onder het genot van een hard gekookt eitje. Met 6 mannen gaat er al snel een heel brood doorheen.
De toelaag was goed, dus heerlijk ontbeten.
Omdat de dag zo akelig vroeg was begonnen, hadden we natuurlijk als eerste ontbeten en konden we heerlijk genieten in de zon.

De sfeer was weer geweldig en we zaten al snel met 36 man buiten in de zon aan een bakkie goede koffie.
De meesten hebben een heerlijke strandwandeling gemaakt.
Onze camper werd nog verwend met boodschappen van een vertrekkende campinggasten, maar helaas hebben we er niets van gezien.
Want het was allemaal geconfisqueerd door Peter en zijn mannen.
Peter bedankt!

Ondertussen hebben Igor en Mark de J kaartjes geregeld voor een bezoek aan Alcatraz.

Om 11.00 u vertrokken richting Silicon Valley, waar om 13.00 u een bezoek gepland stond bij IBM, dat door Robbin geregeld was.
Bij binnenkomst was al duidelijk dat we verwacht werden , want we stonden al vermeld op het gastendisplay.
We werden keurig ontvangen in de Titan room, waar koffie en koeken op ons stonden te wachten.
De presentaties werden door Lennard en Deborah verzorgd en we werden wegwijs gemaakt in de bedrijfsfilosofie van het Innovation Centre van IBM.
Het was wel een lange lezing, maar zeer zeker de moeite waard.

Een kwisje tussen door:
Je ziet een foto van 6 campers op de parkeerplaats.
Welke camper is van Igor en zijn mannen?

Om 15 u stonden we weer buiten en gingen we op weg naar de volgende camping: Coyote Creek.

Met 4 campers achter elkaar de highway op en na een klein uurtje rijden kwamen bij de volgende bestemming aan.
Een RV park met belachelijk grote campers.
We dachten dat die van ons groot waren, maar in Amerika is inderdaad alles groter.
We werden hartelijk ontvangen en de vrouw achter de balie dacht dat er 6 Igors in aantocht waren.
Maar ik moest ze helaas teleurstellen.
Wel was het zo dat Igor weer de laatste was die arriveerde.
Al snel zaten we weer in de zon met een "verdiend" biertje.
Een groot deel van de jongens namen een duik in het buitenzwembad, wat blijkbaar heerlijk vertoeven was.

Het is nu 20 uur en hebben net heerlijk gegeten, want onze keukenprinses Vince had weer een heerlijk maal in elkaar geflanst.

Momenteel is net de zoete inval in onze camper, want er moet blijkbaar vergaderd worden.
Ik snap dat wel, want bij ons is het natuurlijk het allergezelligst.

Ik groet jullie hartelijk en tot morgen.

Paul