SF day 6: Palo Alto en rit naar Mariposa - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu SF day 6: Palo Alto en rit naar Mariposa - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu

SF day 6: Palo Alto en rit naar Mariposa

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg American

26 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen stonden we op met een grijze lucht waar wat vochtigheid uit naar beneden kwam.
Het plan was om voordat we bij Palo Alto Networks gingen nog even naar het winkelcentrum gingen.
Robbin was vanmorgen al bij de buurvrouw achter ons naar binnen gelokt om het adres te vragen van een outletcentre dat in de buurt zou moeten liggen.
Het bleek alleen de andere kant op te zijn, dan we eigenlijk naar toe moesten.
Dus maar naar hetzelfde winkelcentrum als gisteren.
De nodige gadgets en kado's werden ingeslagen en vervolgens op weg naar Palo Alto.

WIJ waren keurig op tijd.
Aangekomen bij een schitterend pand werden ontvangen door een vriendelijke dame.
Er lagen allemaal naamkaartkjes op ons te wachten en we werden verder gewezen naar een ruimte waar we uitleg kregen over Palo Alto.
Maar niet voordat we langs een koeling met allerlei drankjes en een rek met chips en snoepjes moesten.
De man, die ons "les" gaf, was iemand van marketing, maar had er absoluut verstand van. En hij was best goed te verstaan boven het gekraak van de chips.
Hij vertelde over het ontstaan van Palo Alto en hoe men oplossing heeft bedacht voor het beveiligen van je bedrijf en je netwerk.
Ik zal jullie de technische details besparen, want ik denk dat jullie dat toch niet snappen.
Er werden nog een paar hele slimme vragen gesteld vanuit de zaal en na een uur vond de man het wel voldoende.
Als bedankje hebben we hem en de gastvrouw als kado verwend met een lekkernij uit Nederland.
Na het prachtige verhaal, kregen we een nog een lunch aangeboden in de briefingroom en zowel de briefingroom als de lunch was weer geweldig.
O ja, achteraf werden we gevraagd om geen foto's te nemen. TE LAAT.
Dan maar beloofd ze niet op internet te zetten.
We mochten de naamkaartjes houden, dus we hebben een leuk souvenir.
Kevin, bedankt voor het regelen van dit fantastisch bezoek.

De volgende stop KOA RV camping.
Een rit van 3 uur en een beetje volgens de tomtom, maar vanwege de enorme files hebben we er 5 uur over gedaan.
Het laatste stuk in de natuur maakte nu al veel indruk.
Dus wat moet dat worden als we echt in Yosemite Park zijn.
De camper van Mark de J. en wij waren in ieder geval veilig aangekomen.
De rest was nog onderweg, maar tegen 20.30 u was iedereen veilig geland op de camping.
Wifi is een luxe hier en het duurt even voordat je de nodige stappen genomen hebt (maar dat kan ook aan mij liggen).
Als avondeten had Vince het relatief makkelijk vandaag: hotdogs.
Maar wederom was het weer lekker.
We hebben nog gezamenlijk een potje gekaart: pesten en eenendertigen.

Om 21.00 u was er een stafmeeting gepland.
En morgen is het plan om 10 u te vertrekken, Mariposa te bezoeken, hele grote bomen te knuffelen en de rit naar Yosemite Park.

Kwisje van de dag:
Hoe laat werden we verwacht bij Palo Alto Networks:
a. 11.00 u
b. 12.00 u
c. doe mar wa

foto's komen later, het wifi kan dat niet aan

• 26 April 2014 - 19:08

Johan Van Den Wijngaart:

Hallo allemaal !
    Iedere dag weer een fantastisch dagrapport, bedankt Paul.
    En geen dag is saai, het is iedere keer weer anders (en bijzonder)
    Maar we zijn pas op de helft vandaag.
    Het meeste officiële gebeuren zit er denk ik op, en dan moet nu een stukje ontspanning komen.
    Dat zou je niet zeggen als ik de afgelopen week lees, zelfs dat was allemaal leuk.
    Jongens, nog veel plezier, en tot volgende week op Schiphol.

Groetjes,
    Johan, Cora en Sabine vd Wijngaart

• 28 April 2014 - 20:07

Bernadette Van Weert:

Heerlijk om hier jullie belevenissen te lezen en hoe het is.
    Maar zijn jullie Wi Fi loos dan is dat ook voor ons een groot gemis.
    Veel plezier nog daar, in de Verenigde Staten.
    Straks kunnen we zonder Wi Fi life over jullie herinneringen praten.
    Geniet ze nog. Groetjes en tot ziens.
    Bernadette.