Dag 1 en 2 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 San Francisco

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg American

21 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 1 en 2 in San Francisco
Na de eerste dag veel te hebben gereisd, heb ik na het avond eten meteen mijn bedje opgezocht. Na een korte maar hele fijne nacht waren we om 6 uur klaar wakker, het ontbijt was heerlijk vergeleken dat vliegtuig voedsel. Toen begon het avontuur lopend vanaf het hotel naar chinatown eenmaal daar alles te hebben gezien zijn we naar fisherman's warf gelopen. Daar hebben we 2 uur lang onze ogen uitgekeken, in de diverse winkeltjes die hier gevestigd zijn. Ook hebben we op pier 39 de zeehonden gezien, wat een stelletje herrie schoppers bij elkaar. Als afsluiter hiervan zijn we in een oud mechanisch museum geweest.

Nadat iedereen dat gezien had gingen we de fietsen ophalen. Eenmaal bij de fietsen moesten we wachten op de instructies. En ja hoor we moesten een helm op, want alleen dan ben je verzekerd. Toen begon de mooie fietstocht naar de goldengate, na een paar keer een stop te hebben gehad voor de plassers onder ons. Of om selfies te maken. Kwamen we eindelijk na een paar stevige hellingkjes op deze befaamde brug, het uitzicht was prachtig op de open zee of als je de andere kant uit keek over San Francisco, Het weer was ook heerlijk, nadat we over de brug waren met z'n allen, zijn we naar bunkers geweest. Toen we hier klaar waren met de selfies en andere foto's zijn we doorgefietst naar het stadje dat er lag om eigenlijk op de pont te stappen, alleen toen kregen we de optie om dezelfde route die we heen gefietst hadden. Ook terug te rijden, en aangezien ik wel zin had in deze mooie uitdaging. Dacht ik laten we dat doen, we zijn met een select groepje van 16 man in 3 kwartier dat hele eind terug gefietst. En dat was niet bepaald vlak ook een aantal stevige hellingkjes, toen we bij de fietsverhuur aan waren gekomen. Netjes de fietsen ingeleverd hadden, zijn we ook nog eens helemaal terug gelopen naar het hotel. Ondanks dat we een drukke intensieve dag hebben gehad, heb ik heel veel plezier gehad en genoten. Het is echt geweldig. Morgen gaan we de campers ophalen.