Bezoek IBM, NASA en computer historisch museum. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu Bezoek IBM, NASA en computer historisch museum. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van American ICT - WaarBenJij.nu

Bezoek IBM, NASA en computer historisch museum.

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg American

24 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Day three and four at San Francisco,

Gisteren 22 april begon de dag al vroeg door drie hardlopers in onze camper, ik wilde nog even genieten van de horizontale stand. Dus passte deze keer voor een sportieve ochtend, en bleef nog even lekker genieten van het warme wol. Na een heerlijk ontbijt met een hard gekookt eitje, zijn we rond 11 uur vertrokken naar IBM. Hier kregen we een hartelijk ontvangst met "koekjes" en thee of koffie, nadat iedereen deze heerlijke lekkernij in ontvangst had genomen begon presentatie nummer 1, hierin kwam aanbod wat hun globale visie was. Presentatie nummer 2 ging hier dieper op in, maar was toch iets te langdradig. Nadat ook deze presentatie tot een einde was gekomen, zijn we naar het volgende overnachting adres gereden. Coyote valley rv resort, nadat we op onze standplaats waren geparkeerd. Zijn we snel op onderzoek uit gegaan naar de douches en toiletten. Toen kwamen we erachter dat hier een zwembad en een overheerlijke hot tub aanwezig zijn, en jawel hoor camper 3 was goed vertegenwoordigd in de hot tub. Nadat we hier uitgebreid van hadden genoten, is ons heerlijk diner geserveerd. Al snel nadat deze genuttigd was en de camper was weer goed schoongemaakt, hebben we de nachtrust opgezocht.

23 april: vandaag het was weer redelijk vroeg dag, na een heerlijke douche heb ik contact gehad met het thuisfront. Zodat ze op de hoogte zijn van de heerlijke omstandigheden waar wij in zitten, om 10 uur zijn we vertrokken naar NASA. Door wat misverstanden, hebben we niet de afgesproken interactie gehad. Maar na een interessante film hebben we rustig rondgekeken in het NASA centrum, hierna zijn we richting het computer historisch museum geweest. Allereerst toen wij daar binnen kwamen, startte ze met een demonstratie van de wereldberoemde differentieer machine van Mr. Charles Babbage. Hierna kregen we uitleg over de tentoonstelling, toen deze was afgelopen konden we beginnen aan de route langs verschillende onderdelen. Toen we klaar waren met deze route, zijn we weer terug gekeerd naar de camping. Maar hoe meer we over de highway rijden hier in Amerika, hoe meer we ons verbazen op het slechte verkeersinzicht van de Amerikanen op zichzelf. Eenmaal teruggekeerd in op de RV standplaats, is camper 3 maar weer eens lekker gaan genieten in de hot tub. Toen andere campers zijn teruggekeerd waren ze bijna allemaal vertegenwoordigd in het zwembad of de hot tub, besloten Mark, Dennis en ik om maar een balletje te gaan trappen. We hebben ons even heerlijk uit kunnen leven, na deze lange dag vol leuke impressies. En weer een heerlijke maaltijd door chefkok Vince zijn we weer toe aan onze rust stand, gaan we nog heerlijk genieten van deze mooie avond en weer ons bedje opzoeken.